راهنمای خرید کولر گازی برای مناطق شمال ایران

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه۶ دقیقه
دیدگاه‌ها۴ دیدگاه
بازدیدها بازدید

با گرم شدن هوا، نیاز به کولر گازی برای شمال و مناطق گرم و معتدل شمالی و حتی سرد احساس می‌شود. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که، آیا ساکنان مناطق شمالی کشور با وجود داشتن هوای معتدل و مرطوب، نیاز به کولر گازی دارند؟ پاسخ بله. قبل خرید، حتما راهنمای خرید کولر گازی را از وبلاگ کولرنیو را مطالعه کنید.

در چنین مناطقی بازدهی کولر گازی برای شمال ایران، بسیار عالی است. کولرهای گازی، رطوبت هوا را می‌گیرند، به همین دلیل است که برای این نوع مناطق، استفاده از کولر گازی پیشنهاد می‌شود. کولر گازی هایی که در بازار موجود است دارای انواع و اقسام گوناگونی است. ما در این مقاله قصد داریم که، به بررسی علل استفاده از کولر گازی و نیز معرفی بهترین کولر گازی برای شمال ایران بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتها، با ما در این مقاله ی جذاب همراه باشید.

راهنمای خرید کولر گازی برای شمال ایران  

چگونگی شناخت بهترین کولر گازی برای شمال ایران

پیش از پرداختن به معرفی بهترین کولر گازی برای شمال ایران، می بایست به طور خلاصه از تقسیم بندی کولر گازی ها برای مناطق مختلف آگاه شویم.

  1. کولر گازی مناسب مناطق معتدل با تیپ T1
  2. کولر گازی مناسب مناطق سرد با تیپ T2
  3. کولر گازی مناسب مناطق گرم با تیپ T3

طبق تقسیم بندی بالا، بهترین کولر گازی برای شمال ایران، کولر گازی با تیپ T1، است. شهرهای مازندران، تهران، کرج و … می‌بایست از این نوع تیپ کولر گازی استفاده کنند. معمولا این نوع کولرها، برای بیشترین دما یعنی 46 درجه‌ی سانتی گراد است.

و بهترین مدل برای مدل کولر گازی، برندهای ال جی و اجنرال هستند و جزء پرفروش ترین کولر گازی هایی است که بیشتر مردم خریداری می‌کنند، برای خرید کولر گازی اجنرال به این صفحه مراجعه کنید و برای خرید کولر گازی ال جی هم به این صفحه و مدل های و انواع ظرفیت های کولر گازی را مشاهده و یا با کارشناسان فروش کولرنیو تماس بگیرید.

عوامل موثر در انتخاب بهترین کولر گازی برای شمال ایران

در این قسمت می خواهیم به مولفه هایی که می بایست در هنگام خرید کولرگازی برای مناطق شمالی کشور به آن توجه کرد، بپردازیم. این مولفه ها به شرح زیر است:

1- موتور کولر گازی در انواع مختلف هستند. این موتورها، در سه مدل پیستونی، اسکرول، روتاری است. بهترین کولر گازی برای شمال ایران، باید دارای موتور روتاری باشد. این مدل موتور، علاوه بر آن که دارای مزایا است، از معایبی نیز برخوردار است. عملکرد فوق العاده خوبی آن و همچنین مصرف بالای بسیار پایین است. مدل پیستونی در مقایسه با روتاری دارای صدای بیشتر، و مصرف انرژی بالایی است.

راهنمای خرید کولر گازی برای مناطق بکر شمال ایران

2- میزان مصرف انرژی کولر گازی از دیگر مولفه‌هایی است که در انتخاب بهترین کولر گازی برای مناطق شمال کشور باید دقت کرد. کولرها ترموستات دارند. این ترموستات برای تنظیم درجه‌ی دما است. بهترین دما برای فصل تابستان، 26 درجه‌ی سانتی گراد است. مناطق شمالی کشور، هوایی معتدل دارند و این باعث می‌شود که برای فصل تابستان از کولر گازی استفاده کنند. پس می‌بایست به میزان مصرف انرژی و درجه حرارت کولر گازی دقت کنند.

3- پرتاب باد قوی یکی دیگر از مولفه‌های انتخاب کولر گازی است. معمولا پرتاب باد یک کولر گازی 10 متر است. وقتی پرتاب باد کولر گازی بالا باشد، هوای خنک در محیط به طور یکسان توزیع می‌شود.

4- دارای گاز مبرد R410: این نوع گاز عملکرد بالایی دارد و علاوه بر آن، در کاهش مصرف برق، تاثیر به سزایی دارد. نکته‌ی مهم آن که، گاز مبرد R410، هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

دلیل استفاده از کولر گازی در شمال ایران

از مهم ترین دلایلی که باعث می شود بهترین کولرگازی برای شمال ایران خریداری شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود لایه های فیلتر در کولرگازی باعث می شود که از ورود هوای آلوده به محیط جلوگیری شود. این فیلترها دارای ویژگی آنتی باکتریال است.
  • بهترین کولرگازی برای شمال ایران، دارای صفحات زیبا و طراحی منحصر به فرد هستند.
  • کولرگازی باعث می شود که حشراتی که در فصل تابستان هستند، از محیط دور شوند.
  • با استفاده از کولرگازی اینورتر، می توان مصرف انرژی را به حداقل رساند.
  • این کولرگازی ها دارای خنک کنندگی سریعی هستند.

معرفی چند مدل کولر گازی برای مناطق شمال ایران

از بهترین کولر گازی برای شمال ایران، می‌توان به برندهایی نظیر: ال جی، بوش، اجنرال، گری، جنرال، سامسونگ، توشیبا، و… اشاره کرد. تمامی محصولاتی که در این فروشگاه کولرنیو به فروش می‌رسند، دارای ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش هستند.

نصب و راه اندازی محصولات فروشگاه کولرنیو به صورت رایگان صورت می‌گیرد. جهت مشاوره و خرید کولرهای گازی می‌توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید. در ادامه به معرفی چند نوع کولر گازی مناسب مناطق شمال ایران می‌پردازیم.

خرید کولر گازی برای شمال برند اجنرال

 

معرفی بهترین کولر گازی برای شمال ایران

1- کولر گازی اجنرال 24000 پاور اسمارت اینورتر ASGS24LFCA: این مدل کولر گازی دارای گاز مبرد r410 و دارای مصرف انرژی +++A است. سیستم تهویه‌ی این کولر گازی، از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز گرفته شده است. این امر باعث شده است که عملکرد و بازدهی آن فوق العاده باشد.

2- کولر گازی گری 24000 مدل G2matic H24C3: این مدل کولر گازی دارای صفحه پنل، گاز مبرد R410، کمپرسور قوی، دارای مصرف انرژی A است. بر روی صفحه نمایشگر آن، میزان تصفیه هوا نیز نمایش داده می‌شود.

3- کولر گازی ال جی 24000 مدل NT247SK3 پاور اسمارت اینورتر: دارای دو موتور روتاری و موتور اسکرول است. موتور روتاری جهت استفاده در مناطق معتدل است. موتور اسکرول آن برای مناطق گرمسیر مناسب است. این مدل کولر گازی، دارای قابلیت اسکن فضا و اشعه‌ی ماوراء بنفش است.

بدین صورت که دمای بدن ساکنین محیط را اسکن می کند. در صورتی که محیط خالی از افراد باشد، کولر گازی با تشخیص آن، به طور هوشمند در پایین ترین سطح مصرف انرژی قرار می گیرد. نکته‌ی مهم آن که، قسمتی از این کولر گازی در داخل محیط قرار می‌گیرد. به طوری که قسمت دیگر آن در بیرون از محیط قرار می‌گیرد. این مدل کولر گازی دارای طراحی منحصر به فردی است. به طوری که اغلب مردم به خرید آن ترغیب می‌شوند.

4- کولر گازی بوش 24000 اینورتر مدل B1ZMA/I24602: جهت افزایش عمر کولرهای گازی و جلوگیری از پوسیدگی آن، شرکت ال جی محصولات خود را با فین، پوشش دهی کرده است. فین‌ها از لایه‌های اپوکسی به رنگ طلایی ساخته شده است. این امر باعث می شود که، بدنه‌ی کولرهای گازی در برابر هوای معتدل مناطق، پوسیده نشوند.

این مدل کولرگازی نیز، از گاز مبرد R410، تشکیل شده است. در تولید این مدل کولر، نهایت ظرافت و دقت به کار برده شده است. انتخاب این مدل کولر باعث می شود که دکوراسیون داخلی خانه، شیک و جذاب به نظر برسد.

  1. حمیده هندی
    حمیده هندی

    برای منطقه بابلسر ،متراژ ۷۰ متر چه اسپلیتی مناسبه ؟؟

    • مدیر کولرنیو
      مدیر کولرنیو

      سلام، برای متراژ 70 متر از ظرفیت های 30000 استفاده کنید . و از برند های اجنرال یا گری استفاده کنید.

  2. غلام عباس کریمی
    غلام عباس کریمی

    سلام برای شمال کشور چه نوع اسپلیت را پیشنهاد میدهیدضمنا برای ۲ طبقه اول اول حدود ۱۰۰ متر وبالادارای ۲ اطاق هرکدام ۱۵ متر هست چه اسپلیت را پیشنهاد می‌دهید آیا یک اسپلیت برای ۲ اطاق کافی هست ممنون از راهنمائی شما

    • مدیر کولرنیو
      مدیر کولرنیو

      سلام
      برای شمال کشور بهترین کولر گازی؛ برند اجنرال رو پیشنهاد میکنیم. و برای طبقه اول کولر گازی 30000 اجنرال و برای اتاق ها هم یا 2 تا کولر گازی 12000 یا یک کولر گازی 30000 2 پنله داخلی.
      در کل 2 کولر گازی 30000 لازم داری یکیش تک پنله و دومیش 2 پنله باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *