شرکت اجنرال یکی از پیشتازان در تولید کولر گازی

تاریخ انتشاریکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه۱۵ دقیقه
دیدگاه‌ها۲ دیدگاه
بازدیدها بازدید
اگر می خواهید بدانید درباره کولر گازی چیست پیشنهاد میکنیم مقاله درباره کولر گازی چیه و چطوری کار می‌کنه را بخوانید.

کولر گازی اجنرال ساخت کجاست؟

شرکت اجنرال که با نام کمپانی فوجیستو جنرال در سال 1936 در ژاپن تاسیس شد، در سال 1960 شروع به تولید کولر گازی و تهویه مطبوع نمود و از پیشتازان تولید کولر گازی در جهان شناخته شد. اولین نوع کولر گازی که از این شرکت روانه‌ی بازار جهانی شد، کولرهای پنجره‌ای بودند، کیفیت بالای قطعات به کار رفته شده، عمر بالا و کارایی کولر در دماهای بسیار بالا از ویژگی‌هایی بود که سبب محبوبیت بیش از پیش این برند در بازار جهانی خصوصا خاورمیانه شد.
  • اگر به دنبال همه محصولات اجنرال هستید حتما به صفحه خرید و قیمت کولر گازی اجنرال مراجعه کنید و بهترین محصولات این شرکت ژاپنی اجنرال را مشاهده کنید.
  شرکت اجنرال  

معرفی شرکت اجنرال و ساخت محصولات ژاپنی

بیش از 66 سال است که این شرکت در زمینه‌ی تولید وسایل برقی تجربه داشته و این تجربه‌ی گرانبها سبب تولید وسایلی باکیفیت و کم مصرف شده است. محصولات برقی این شرکت در بازارهای ژاپن، خاورمیانه، اروپا و اقیانوسیه از فروش بالایی برخوردار می‌باشند. استفاده از تکنولوژی های بروز و به صرفه، خلاقیت و نو آوری در محصولات سبب افزایش عمر و کارایی این محصولات گردیده است. شرکت اجنرال صرفا اقدام به تولید محصولات خانگی ننموده و وسایل برقی را در ابعاد بزرگ برای شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی تولید می‌نماید. شرکت اجنرال جزو شرکت‌های دوستدار محیط زیست بوده و همیشه در این جهت گام برداشته که محصولات تولیدی شان کمترین آسیب را به محیط زیست وارد نمایند.    

دفتر اصلی و نمایندگی های شرکت اجنرال کجا هستند؟

شرکت اجنرال دارای سه مرکز تحقیق و تولید وسایل خانگی برقی بوده که دفتر اصلی در کاوازاکی ژاپن و یکی دیگر از مراکز در شانگهای چین و مرکز دیگر در تایلند واقع شده است. در این مراکز مناطق جغرافیایی سرد، گرم و معتدل، با انواع آب و هواها شبیه سازی شده و وسایل تولید شده در مرکز مهندسی اصلی در این مراکز امتحان شده و مورد نظارت قرار می‌گیرند تا راندمان و عملکرد نهایی آن‌ها مشخص شود، قطعا یکی از دلایل اصلی کیفیت بالای وسایل تولید شده توسط شرکت اجنرال نظارت کیفی دقیق آنها می‌باشد.
شرکت اجنرال در سراسر دنیا دارای نمایندگی‌های رسمی می‌باشد، ایران از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از نمایندگی‌های فعال اجنرال در ایران اقدام به توزیع این وسایل برقی باکیفیت می‌نماید.
 

ویژگی‌های کولر گازی تولید شده در شرکت اجنرال

کولرهای گازی تولید شده در شرکت اجنرال در شکل‌های مختلف پنجره ای، دیواری، کانالی، کاستی، مولتی پنل ساده، مولتی پنل پیشرفته موجود می‌باشند. این کولرها در انواع اسپیلت یا دو تکه و یک تکه موجود می باشند. ظرفیت های سرمایشی و گرمایشی این کولرها متفاوت بوده و از 12000 تا 36000 BTU بر ساعت برخوردار می‌باشند. این کولرها بالاترین راندمان را در انواع شرایط آب و هوایی دارا می‌باشند و برای مناطقی که گرمای آنها به بالاتر از 60 درجه سانتی گراد نیز می‌رسد، بسیار مناسب می‌باشند. کولرهای گازی اسپیلت یا دو تکه تولید شده توسط شرکت اجنرال به تکنولوژی برتر اینورتر تجهیز شده‌اند. تکنولوژی اینورتر موجود در این کولرهای گازی سبب شده کمپرسور و موتور موجود در این کولرها عملکردی بالا داشته باشد و بعد از آنکه کولر به دمای ثابتی رسید، و توانست دمای محیط را در حالت خنک و استاندارد نگه دارد، به منظور کاهش فشار بر روی موتور و به منظور کاهش مصرف انرژی برق، دور موتور کاهش چشمگیری پیدا کرده و با دور کم و ثابت شروع به چرخش می‌کند. کولرهایی که مجهز به تکنولوژی اینورتر نمی‌باشند کولر در دو حالت خاموش و روشن موجود می‌باشد و حتی اگر دمای محیط به خنکی ثابتی توسط کولر رسید، موتور با همان دورهای اولیه شروع به کار می‌کند و مصرف برق آنها زیاد می‌باشد. کمپرسورهای کولر گازی تولید شده توسط شرکت اجنرال به مدت چندین سال دارای گارانتی نامه می‌باشند. ویژگی کولرهای گازی دیواری شرکت اجنرال کولرهای گازی دیواری شرکت اجنرال در نوع اسپیلت موجود می باشند. جدا کردن و سر هم بندی کردن قطعات آن ها بسیار راحت صورت گرفته و نصبی سریع و راحت دارند. وزن این کولرهای گازی سبک بوده و در نتیجه با کم ترین فشار و سختی به دیوار نصب می شود. این کولرها جزو کولرهای گازی ریموت دار بوده و از راه دور قابل کنترل می‌باشند. ظرفیت سرمایشی و گرمایشی این کولرها با توجه به مدل آنها متفاوت می‌باشد، اما همگی آن‌ها از نوع کولرهای کم مصرف در رده ی A می‌باشند. این کولرها با توجه به ظرفیتی که دارند، برای انواع آب و هوا های معتدل و حاره‌ای مناسب می‌باشند.
  • ایجاد محیط آرام و آسوده با عملکردی بالا
  • طراحی انعطاف پذیر
  • تعمیر راحت
  • سرویس کردن آسان
  • قابلیت اطمینان بالا از مزیت های مهم این کولرهای گازی شرکت اجنرال می باشد.
   

کاربردهای کولرهای گازی تولید شده در شرکت اجنرال

کولرهای گازی تولید شده در شرکت اجنرال تنها یک دستگاه خنک کننده نبوده و با خرید آن‌ها می‌توانید صاحب یک وسیله گرمایشی و یک وسیله‌ی تهویه مطبوع و تصفیه کننده هوا شوید. این وسیله در تابستان‌های داغ هوایی بهاری و مطبوع را برای شما فراهم کرده و در روزهای گرم تابستان با هوایی دلچسب و گرم میزبان شما می‌شود. تهویه مطبوع این دستگاه که مرهون وجود فیلترهای قابل شست و شو و مرغوب با روزنه‌های بسیار بسیار کوچک خود می‌باشد که توانایی جذب انواع میکروارگانیسم‌ها، ذرات معلق، ذرات آلرژی زا، و بوهای نامطبوع را دارد. اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که با هجوم باد و طوفان‌های شدید مواجه هستید، و همیشه لایه‌ای از خاک وسایل زندگی شما را کاور کرده است، خرید این کولر نجات دهنده می‌باشد، زیرا علاوه بر تهویه و تصفیه‌ی هوا و حذف ذرات معلق و بوهای نامطبوع، شما را از دردسرهای گردگیری مداوم و بی نتیجه نجات می‌دهد. اگر بوی سیگار افراد سیگاری در محیط برای شما زجر آور است، با خرید این کولر می توانید خود را از این دردسر نجات دهید. برای بالا بردن عملکرد و راندمان کولر حداقل ماهی یکبار فیلترها را با آب ولرم و مواد شوینده ی طبیعی شست و شو نمایید، به دلیل بافت مستحکم و باکیفیت این فیلترها بارها و بارها قابلیت شست و شو داشته و از بین نمی‌رود.

مبردهای به کار رفته شده در کولرهای گازی شرکت اجنرال

با توجه به مدل های کولرهای گازی تولید شده در شرکت اجنرال، مبرد یا گاز خنک کننده این کولرها می‌تواند متفاوت باشد. مدل‌های جدیدتر کولر گازی که از نوع کولرهای اینورتر می‌باشند و ویژگی اسمارت اسکن را دارند، دارای مبرد باکیفیت R410 می‌باشد.

مدل های قدیمی تر کولر گازی دارای مبرد خنک کننده R22 می باشد.

این دو گاز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند، اما به طور کلی مبرد خنک کننده R410 اثر تخریبی بر روی لایه اوزون نگذاشته و برای محیط زیست سازگارتر می‌باشد. اما مبرد R22 بر روی لایه اوزون اثر تخریبی دارد. از طرفی مبرد R22 مصرف برق کمتری نسبت به مبرد R410 دارد، اما با وجود تکنولوژی اینورتر، تشخیص دمای بدن افراد، وجود فن‌های قوی در کولرهایی که دارای این مبرد می‌باشند، این ویژگی جبران شده و در کل کولرهای جدیدی که دارای این مبرد می‌باشند مصرف برق کمتری نسبت به کولرهای معمولی دارند.

10 نکته برای خرید و مراقبت از کولر گازی‌های شرکت اجنرال؛

  1. مراقبت از کولر گازی اجنرال برای دوام عمر این وسیله برقی ضروری می باشد، لذا بعد از خرید کولر گازی اجنرال حتما دفترچه ی راهنما را مطالعه بفرمایید.
  2. سرویس های دوره ای کولر گازی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای عملکرد بالای دستگاه و افزایش عمر آن، لازم است که هر 6 ماه یکبار دستگاه را سرویس نمایید.
  3. دمای کولر گازی اجنرال را روی دمایی معتدل تنظیم نمایید، و اجازه دهید که کولر روی همین دما کار کند، این روش خوبی برای صرفه جویی در مصرف برق می‌باشد.
  4. کولر گازی اجنرال دارای پنل‌های داخلی می‌باشد که این پنل‌ها حتما باید تمیز نگه داشته شوند.
  5. زمانی که کولر در حال کار کردن می‌باشد، حتما در و پنجره‌ها را بسته نگه دارید.
  6. کولر گازی اجنرال دارای فیلترهایی می‌باشد که بدون این فیلترها عملکرد دستگاه مختل می‌شود، برای داشتن مکش قوی کولر و تصفیه و تهویه ی مطبوع حتما ماهی یکبار فیلترها را شسته و در صورت لازم تعویض نمایید.
  7. در حد امکان از وسایل گرمازا کمتر استفاده نمایید، تا استفاده از کولر گازی و مصرف برق به حداقل برسد.
  8. به محض اینکه متوجه شدید کولر دارای صدای غیر طبیعی می‌باشد، حتما برای رفع آن اقدام نمایید، چون ممکن است موتور کولر دچار مشکل شده باشد که با صرف هزینه‌ی جزئی رفع نقص شود، اما در صورت بی توجهی به این نشانه‌ها ممکن است نقص جدی به کولر وارد شده و موتور کولر سوخته و هزینه‌های زیادی را تحمیل نماید.
  9. یکی از مواردی که در هنگام خرید کولر گازی باید به آن توجه نمایید، آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی کولر گازی می‌باشد که باید با توان و مشخصات منزل یا واحد شما هماهنگ باشد.
  10. در نصب و خرید کولرگازی از کارشناسان خبره کولرنیو استفاده نمایید، زیرا بین پنل‌های داخلی و خارجی کولر گازی فاصله‌ی زیادی نباید باشد و فاصله‌ی زیاد سبب کاهش راندمان در عمل خنک کنندگی می‌شود.

کولر گازی هوشمند تولید شده در شرکت اجنرال

قابلیت هوش مصنوعی در وسایل برقی تولید شده امروزی امری مهم محسوب می‌شود. هوشمند شدن وسایل خانگی و هوشمند سازی ساختمان‌ها روز به روز در حال گسترده شدن است. هوشمند شدن وسایل خانگی سبب آسوده‌تر شدن بیش از پیش زندگی شده و علاوه بر آن به سلامت جامعه و ذخیره سازی انرژی کمک زیادی می‌کند. شرکت اجنرال یکی از پیشتازان حال حاضر در تولید کولر گازی هوشمند می‌باشد. کولرهای گازی هوشمند دارای پنل‌های لمسی بوده و با استفاده از این پنل‌های لمسی دما، شدت باد، جهت باد، میزان باد و تایمر قابل تنظیم می‌باشند. هوشمند شدن کولرهای گازی شرکت اجنرال سبب شده تا این کولرها خاصیت اندازه گیری دمای بدن افراد را داشته باشند. این خاصیت کمک میکند تا دمای محیط در مطلوب ترین حالت ممکن باشد و برق به صورت بهینه مصرف شود. از طرفی در مواقعی که شخصی در محیط وجود ندارد و کولر بیهوده انرژی برق را مصرف میکند، این ویژگی از مصرف بی رویه‌ی انرژی جلوگیری کرده و بعد از اینکه با قابلیت هوشمند، خود کولر متوجه شد که شخصی در محیط وجود ندارد، به صورت اتومات کولر خاموش می‌شود.

5 ویژگی مهم که کولر گازی های شرکت اجنرال باید بدانید؛

  1. خاصیت خنک کنندگی سریع یکی دیگر از ویژگی‌های مهم کولرگازی هوشمند می‌باشد. این قابلیت، گرم‌ترین دمای محیط را در عرض 2 تا 3 دقیقه به مطلوب ترین حالت ممکن می‌رساند.
  2. داشتن حالت خواب از دیگر مزیت های کولرهای گازی هوشمند می باشد، دمای بدن انسان در هنگام خواب دارای نوسانات زیادی می باشد، حالت خواب کولر گازی هوشمند شرکت اجنرال در هنگام خواب دمای بدن شما و سایر اعضای خانواده را اندازه گیری کرده و با توجه به میانگین دمای بدن شما دمای مطلوبی را به صورت اتومات تعیین کرده و روی آن دما کار می‌کند، بررسی دمای بدن افراد هر 20 دقیقه یکبار صورت می گیرد و هر 20 دقیقه یکبار مطلوب ترین دما را برای محیط تعیین می‌کند.
  3. کولر در حالت خواب عمیق با دور کند کار کرده و از مصرف برق جلوگیری می‌کند، بعد از رسیدن دمای محیط به حالت مطلوب به طور اتومات خاموش شده و با گرم شدن مجدد محیط روشن می‌شود.
  4. قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به وای فای و کنترل از طریق گوشی همراه هوشمند از دیگر مزیت های مهم این کولرهای گازی اجنرال هوشمند می باشد.
  5. عملکرد چند جهته از ویژگی‌های دیگر کولرگازی اجنرال هوشمند می‌باشد، عملکرد چند جهته به تمام جهات منزل باد را به طور مساوی منتشر می کند، این قابلیت سبب خنک سازی یکنواخت محیط شده و برای خنک شدن نیازی به این نیست که حتما روبروی کولر قرار بگیرید.
   

جنس قطعات به کار رفته شده در کولر گازی تولید شده در شرکت اجنرال

یکی از مواردی که کیفیت وسیله برقی تولید شده را تعیین می کند، جنس قطعات به کار رفته شده در کولر گازی می باشد. قطعات به کار رفته شده در کولرهای گازی اجنرال قبل از به کار رفته شدن در ساختمان کولر تست های مختلفی از قبیل تست مقاومت را پشت سر می گذارند. سنجش کیفیت و تست های انجام شده بر روی قطعات سبب می شود تا عمر تقریبی کولر گازی تعیین شود و ایرادات مربوط به قطعات کولر گازی برطرف شده و کولری باکیفیت و با دوام بالا تولید گردد. قطعات به کار رفته شده در کولرگازی شرکت اجنرال در برابر فرسایش، پوسیدگی، اکسایش، خوردگی اسیدی و خوردگی بازی مقاومت بالایی داشته و از دلایل مهم باکیفیت بودن این کولرها همین مسئله می‌باشد.‌ دقت داشته باشید که کولرهای گازی شرکت اجنرال فقط به عنوان کولر مورد استفاده نبوده و به عنوان وسیله‌ی گرمایشی با توان بالا نیز مورد استفاده می‌باشد. وجود فن‌های قوی، وجود مبدل‌های حرارتی با ظرفیت گرمایشی بالا، عملکردهای چند جهته از مواردی است که سبب گرمایش محیط در روزهای سرد زمستان شده و بدون نیاز به بخاری و شومینه‌های گازی می‌توانید فصل سرد زمستان را با دمای مطلوب پشت سر بگذارید.

یخچال‌های تولید شده در شرکت اجنرال

شرکت اجنرال علاوه بر تولید کولرهای گازی مرغوب اقدام به تولید یخچال فریزهای باکیفیت نیز نموده است. یخچال فریزرهای اجنرال جزو با سابقه ترین یخچال فریزرهای باکیفیت می باشند، که سال هاست در بازار جهانی شناخته شده بوده و جای خود را باز کرده است. تولید یخچال‌هایی که دارای سیستم خنک کننده دو گانه بوده و فضای یخچال را مرطوب نگه می دارد، یکی از دستاوردهای شرکت معتبر اجنرال می‌باشد. یخچال‌های تولید شده دارای کیفیت قطعات بالایی بوده و ثبوت رنگ خود را حفظ می‌کنند. داشتن خاصیت آنتی باکتریال این یخچال ها سبب شده تا محصولات خصوصا میوه و سبزیجات ماندگاری بالایی داشته باشند. یخچال های تولید شده در شرکت اجنرال در انواع شکل های مختلف چون یخچال فریزرهای فریزر بالا، یخچال فریزر فریزر پایین، ساید بای ساید، یخچال و فریزرهای جدا از هم، یخچال های درب فرانسوی در حجم های مختلف موجود می باشند. قطعات به کار رفته شده در این یخچال‌ها از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل بوده و در نتیجه ماندگاری طولانی داشته و در برابر اکسایش و فرسایش مقاومت دارند. پلیمرهای به کار رفته شده در یخچال های شرکت اجنرال از بهداشتی ترین مواد اولیه تولید شده و در برابر ضربات مکانیکی و در برابر اسید و باز مقاومت دارند. فن یخچال از نوع فن های قوی می‌باشد. رده‌ی مصرف انرژی این یخچال ها A بوده و جزو یخچال های کم مصرف می باشند.  

ویژگی ماشین لباسشویی تولید شده در شرکت اجنرال

کولر گازی، یخچال و ماشین لباسشویی از مهم ترین و گران‌ترین لوازم خانگی منزل می‌باشند، به همین جهت در هنگام خرید باید به اعتبار برند و کیفیت این لوازم دقت نمود. ماشین لباسشویی اجنرال نیز همانند کولر و یخچال تولید شده توسط این شرکت از مرغوبیت بالایی برخوردار می‌باشند. ماشین‌های لباسشویی اجنرال علاوه بر کم مصرف بودن قدرت موتور فوق العاده‌ای نیز دارند. تمامی قطعات موجود در ماشین لباس شویی اجنرال مانند لاستیک دور درب آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی نیاز به شست و شو، تمیز کاری و خشک کردن پس از تمیز کاری دارد، با این کار از پوسیدگی و خرابی آن جلوگیری می‌کنید. پس از 6 تا 7 بار شست و شو با ماشین لباسشویی اجنرال فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی را تمیز نمایید. گرفتگی و انسداد فیلتر ماشین لباسشویی سبب کاهش عملکرد ماشین می شود. جا پودری ماشین لباسشویی را پس از 6 الی 7 بار شست و شو نمایید. دقت نمایید که محل نصب ماشین لباس شویی محلی صاف باشد و ماشین را در هنگام نصب به خوبی تراز نمایید. پس از اتمام کار شما با ماشین لباسشویی درب آن را باز بگذارید تا رطوبت ماشین کاملا خارج شود.

نمایندگی های رسمی شرکت اجنرال

نمایندگی های رسمی شرکت اجنرال وارد کننده رسمی این محصولات بوده و لوازم برقی اجنرال را با گارانتی نامه و ضمانت نامه معتبر به فروش می رسانند. به مراتب قیمت فروش نمایندگی های رسمی بالاتر از مکان‌های دیگر می‌باشد. خدمات پس از فروش نیز توسط نمایندگی های رسمی ارائه می‌شود. نمایندگی های رسمی محصولات اجنرال در سراسر کشور تعویض قطعات و تعمیرات تخصصی لوازم اجنرال را با مناسب ترین قیمت و باکیفیت بالا انجام می دهند. در صورتی که کوچک ترین مشکلی برای وسایل برقی شما پیش آمد، می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی و مشورت با تعمیرکاران متخصص مشکلات لوازم برقی را رفع نمایید.  
  1. صادق ایزدمهر
    صادق ایزدمهر

    باسلام.آیاکاور کولرگازی اوجنرال24هزارموجود دارید،؟ قیمت؟

    • مدیر کولرنیو
      مدیر کولرنیو

      سلام و درود آقا صادق عزیز
      متاسفانه موجود نداریم؟ لطفا در گول سرچ کنید ببینید میتونید پیدا کنید.
      ممنون بابت کامنت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *